چطور به ناریلا اطمینان کنم ؟

پاسخ : فروشگاه اینترنتی ناریلا با پسوند ملی ir. ثبت شده است ، دارای صندوق پستی مورد تائید شرکت پست ، تلفن های ثابت و گواهینامۀ نرم افزاری SSL ( انتقال داده ها به صورت امن و رمزنگاری شده ) می باشد. همچنین کلیه محصولات عرضه شده قبل از ارسال به لحاظ سلامت فیزیکی ، عملکرد و... بررسی شده و دارای برچسب کنترل و گارانتی تعویض می باشد. در پایان این موضوع را نیز باید در نظر داشت که یک فروشگاه اینترنتی فعال و آینده نگر که وقت و هزینه زیادی را متحمل شده و دارای محصولاتی با فرم و تصاویر اختصاصی خود می باشد هرگز برای چند سفارش چند هزار تومانی و حتی چند میلیونی و بالاتر هم ، این هزینه های مادی و معنوی را که برای کسب اعتبار و اطمینان مشتریانش صرف کرده بر باد نخواهد داد

قیمت گذاری ها چگونه است و آیا قیمت کالاها به روز است ؟

پاسخ : به طور کلی  قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاهای عرضه شده قیمت‌‏ های مناسب و با سود خرده فروشی است و لازم به ذکر است قیمت ها به طور منظم در وب‏ سایت کنترل و به روز رسانی میشود و چنانچه قیمتی به روز نباشد و حتی پایین تر از قیمت به روز باشد در صورت ثبت سفارش ، ناریلا بدون در نظر گرفتن به روز بودن یا نبودن قیمت ، سفارش ثبت شده را تائید و تحویل خواهد داد

حفظ حریم خصوصی کاربران در ناریلا چگونه است ؟

پاسخ : فروشگاه اینترنتی ناریلا به حساب های کاربری کلیه کاربران خود شامل هویت ، اطلاعات تماس ، تاریخچه سفارشات و ... احترام گذاشته و از آن محافظت میکند و متعهد می شود در حد توان از این حریم کند و در این راستا اقدام به توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از وب سایت نماید

این حق مسلم مشتریان است که از امنیت و حفظ اطلاعاتی که هنگام خرید درج می کنند مطمئن باشند از این رو فروشگاه اینترنتی ناریلا با دریافت و فعال سازی گواهینامۀ SSL این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که تمامي اطلاعات رد و بدل شده مابين مشتریان و سرور ما توسط SSL كد شده و قابل بازيابي یا سوء استفاده نميباشد. جهت اطمینان از صحت این موضوع می توانید به قسمت آدرس مرورگر خود توجه کنید ، مرورگر شما وب سایت هایی را که دارای گواهینانه SSL می باشند معمولا توسط نمایش یک آیکون سبز رنگ یا عبارت Secure Connection مشخص می کنند

سفارشی که ثبت کرده ام چه زمانی به دست من میرسد ؟

پاسخ :زمان تحویل سفارشات با توجه به روش تحویلی که در سبد خرید و هنگام ثبت سفارش در دسترس قرار داده شده و یا انتخاب نموده اند ارسال و به مقصد میرسد

سفارشات که توسط روش پستی ثبت شده چه زمانی از فروشگاه به پست تحویل داده می‌شود ؟

پاسخ : کلیه سفارشات پستی که ثبت و هزینه سفارش پرداخت شود به دلیل نیاز به بسته بندی و حمل تا شرکت پست با 1 روز تاخیر تحویل پست خواهد شد. همچنین سفارسات ثبت شده در روز های پنج شنبه ، جمعه و ایام تعطیل در اولین ساعات روز کاری بعد از این ایام تحویل شرکت پست جهت ارسال خواهند شد. ( لازم به ذکر است همواره شرکت پست به طور روتین و منظم سفارشات را بلافاصله در فرایند ارسال قرار میدهد اما با توجه به مستقل بودن این واحد بعد از تحویل سفارشات به شرکت پست مسئولیت در تاخیر احتمالی توسط اداره پست به عهده این فروشگاه نمیباشد )

چرا هزینه پستی که پرداخت میکنم با هزینه پستی که در سامانه رهگیری میبینم متفاوت است ؟

پاسخ : ما هزینه های پستی را بر اساس مبلغ خرید شما دسته بندی و سعی نموده ایم تا کالا با هزینه ای معقول به دست مشتریان در سراسر نقاط کشور برسد و بعضا به دلیل مغایرت این قیمت گذاری هزینه های تعریف شده در سیستم ما با تعرفه های پست کمتر و یا بیشتر بوده همچنین در سامانه رهگیری به دلیل اینکه فروشگاه از جعبه و پاکت های خود استفاده میکند هزینه پاکت ، کارتن پستی و بسته بندی درج نمیشود که در واقع این هزینه ها باید با هزینه ای که شما مشاهده میکنید جمع گردد تا هزینه نهایی مشخص گردد

اگر سفارشم ارسال شد و موفق به دریافت آن نشدم چه کاری باید انجام دهم ؟

پاسخ :  در سفارشات پستی زمانی که کالا برای شما ارسال و به مقصد میرسد ، مامورین اداره پست تا 2 مرتبه به آدرس شما رجوع می کنند و در صورت عدم دریافت پاسخ از محل مورد نظر ، مرسوله ابتدا به دفتر پستی محله و نهایتا مرکزی شهرتان ارجاع داده میشود و شما می توانید تا حد فاصل یک هفته با مراجعه به اداره پست و ارائۀ کد رهگیری و کارت شناسایی آن را دریافت نمایید. در سفارشاتی که مستقیما توسط ناریلا با پیک موتوری و ... ارسال می گردد نیز قبل از ارسال توسط سرویس های پیامکی یا تماس مستقیم با شما هماهنگی لازم صورت خواهد گرفت و جای نگرانی نخواد بود

مبلغ سفارشم را چگونه باید پرداخت کنم ؟

پاسخ : پرداخت مبلغ سفارشات به صورت مستقیم و کارت به کارت و در هنگام ثبت سفارش می باشد. ( پرداخت آنلاین پشتیبانی نمی‌شود )

آیا میتوانم مبلغ سفارشم را به هنگام تحویل کالا و در محل پرداخت کنم ؟

پاسخ : خیر ، با توجه به شرایط و قوانین فعلی فروشگاه و به منظور کاهش دشواری ها و جلوگیری از مشکلات احتمالی برای مامورین ارسال نظیر : حضور نداشتن سفارش دهنده در محل به هنگام تحویل سفارش و پرداخت وجه ، به همراه نداشتن پول نقد ، محدودیت وجود دستگاه های کارتخوان سیار و ... سرویس پرداخت در محل امکان پذیر نمی باشد

چگونه و با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توانم مبلغ سفارشم را پرداخت کنم ؟

پاسخ : شما می‌توانید مبلغ سفارش خود را با استفاده از همۀ کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب انجام دهید

آیا امکان مراجعۀ حضوری و خرید از ناریلا وجود دارد ؟

پاسخ: با توجه به رسالت و ماهیت یک فروشگاه اینترنتی و تحقق بخشیدن به اهدافی نظیر : صرفه جویی در وقت و هزینه ، انتخاب و خرید در فرصت و با دقت بیشتر ، کاهش سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ و... کلیه فرایند ثبت سفارش ، خرید ، پشتیبانی ، مرجوعی و ... از طریق وب سایت فروشگاه و یا به صورت تلفنی پیش بینی شده و در دسترس شما می باشد و مراجعه حضوری صرفا با هماهنگی قبلی و برای سفارشات بالاتر از 10 میلیون تومان امکان پذیر است.

آیا می‌‏توانم سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنم ؟

پاسخ : کلیه مراحل ثبت ، پرداخت و پیگیری سفارشات در وب سایت پیش بینی شده و به آسانی قابل انجام می باشد و ثبت سفارش در وب سایت بهترین روش برای خرید از فروشگاه اینترنتی ناریلا می باشد، اما در صورتی که در این فرایند برای شما مشکلی پیش آمد می توانید در ساعات کاری فروشگاه از طریق تماس تلفنی با ما و در دیگر ساعات از طریق ابزارهای ارسال پیام در وب سایت درخواست خود را مطرح نمایید تا راهنمایی های لازم انجام پذیرد

تلفن های تماس با ما

77469282 - 3 (021)

آیا برای خرید از ناریلا باید یک حساب کاربری داشته باشم ؟

پاسخ : بله ، شما می توانید به آسانی و توسط شماره موبایل خود صاحب یک حساب کاربری شده و در مقابل امکانات کامل تری را جهت تعامل با ما و در رابطه با سفارشات ، آدرس ها ، صورتحساب ها ، تخفیف ها و .. در اختیار داشته باشید

نکتۀ مهم  :برای عضویت حتما از شماره موبایل خود که به آن دسترسی دارید استفاده کنید تا در آینده برای مواردی نظیر فراموشی رمز حساب کاربری و ... دچار مشکل نشوید همچنین : [ کد تائید و احراز هویت شما به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد ]

آیا بعد از ثبت سفارش ، برای اطمینان از پردازش آن باید با ناریلا تماس بگیرم ؟

پاسخ : خیر ، پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، ما از این موضوع آگاه شده و به سرعت وضعیت سفارش شما را پیگیری خواهیم کرد. شما می توانید در هر لحظه و در بخش سفارشات من در حساب کاربری خود از وضعیت سفارش مطلع گردید. همچنین هر گونه تغییر وضعیت سفارش شما از طریق ایمیل و ارسال پیامک ( در صورت بسته نبودن پیامک های تبلیغاتی خط شما ) اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش ناریلا با شما تماس خواهند گرفت.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟

پاسخ : بله ، کلیه اطلاعات سفارشات قبلی شما، در حساب کاربری و بخش “سفارشات من” در دسترس و قابل مشاهده است.

آیا بعد از ثبت سفارش می‌‏توانم سفارشم را لغو کرده و یا آن را تغییر بدهم ؟

پاسخ : تا پیش از " ثبت نهایی سفارش " در سبد خریدان شما می‌توانید کلیه اطلاعات و موارد سفارش خود را اصلاح یا به طور کامل از سبد خرید حذف کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید .از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، می توانید با ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است در مواردی مانند : ثبت سفارش و عدم پرداخت وجه ، ثبت سفارش با آدرس یا شماره تلفن اشتباه ، ناقص و اینگونه موارد سفارش توسط واحد مشتریان لغو خواهد شد

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت یا دارای مشکلی بود چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ : کلیه کالاها و محصولات فروشگاه اینترنتی ناریلا قبل از ارسال به لحاظ سلامت ظاهری و عملکرد بررسی شده و سپس با توجه به نوع کالا به شکل مطمئن و مناسب بسته بندی ، برچسب کنترل نصب شده و سپس ارسال میگردد و دارای ضمانت می باشد و در شرایط استاندارد همواراه تمامی کالاهای ارسالی بدون هیچگونه آسیب دیدگی یا مشکلی به دست مصرف کنندگان میرسد، لذا در موارد معدود و در صورت بروز مشکلات احتمالی خریدار میتواند با مطالعه فرم مرجوعی کالا که همراه سفارش ارسال برای شما ارسال شده است این موارد را به سادگی پیگیری یا مرجوع نماید